Metode de distribuţie - Pentru ca
obiectivele tale să fie atinse îţi punem la dispoziţie mai multe canale de
comunicare: 'knock and drop', direct mail convenţional, distribuţie
in-store sau out-store.
Cercetare şi analiză de piaţă -
Departamentul nostru specializat în analiza geo-demografica şi cartografiere îţi
stabileşte cu precizie clienţii ţintă pentru orice fel de produs. Oferta noastra include: cercetări
cantitative, calitative, focus-group-uri, studii pe eşantion.
Serviciul complet - Ne ocupăm de toate fazele unei campanii de
sampling sau distribuţie: de la crearea mecanismelor, planificare până la
monitorizarea rezultatelor. Pentru succesul proiectului
tău dispunem de cele mai moderne sisteme interactive de control (pretipărire,
check-point-uri), supervizare, raportare. Proiectele noastre se finalizează cu
post evaluare şi recomandări detaliate.
ü
Distribuţie de pliante la nivel naţional
- 'knock and drop'
- acoperim peste 75 de oraşe
ü
Management-ul bazelor de date
- bazele sunt sisteme deschise, continuu actualizate
ü
Distribuţie adresată
- interfaţă cu Poşta Română sau alte servicii de curierat
ü
Pregătirea mesajelor
- serviciu destinat pentru distribuţia adresată
ü
Call-Center
- linii
dedicate sau cu acces gratuit inclusiv din reţelele de telefonie mobilă
ü
Telemarketing
- procesare de date,
înregistrări, comenzi
ü
Audit marketing direct
|